¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!

¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!
Viva méxico cabrones!!!!!!

Arxius

27/4/08

DE ANIVERSARI



Hola amics!!! Com va això? Buen, aquesta entrada será molt corta perque intentaré esciure-la toda en català. Espero que esteu tots be. Per aqui tot com sempre. Aquesta setmana ha estat de locura. Els nois del col-legi estan molt malament. Será per la primavera. Jejeje. Al menys la propera setmana pasaré els dias de festa a Madrid. Tinc unes ganessssss!! Le vaig dir al meu cosi que viniera pero no ha pugot ser. Per a una propera vegada...Com vau pasar el dia de st Jordi?? Moltas rossas i llibres?? em va enviar un sms el meu cosi per a felicitar-me.


Sabeu ja que fareu aquest estiu? camping??


El quatre de juliol començo el curs de català en una acadèmia del centre que es diu BCN languages. El curs es una mica car. Espero aprendre molt perque si nooo... Ja us contaré. Dura un mes només. Pero de dilluns a divendres, 3 hores cada dia. Es intensiu. Las noias de la acadèmia em van dir que en dos meses podria salir amb un bon nivell. Pero de moment solament estaré un mes.


Anit vaig tenir festa de aniversari en la casa meva. Le vam fer una festa sorpresa a un amic nostre. Ho van pasar molt be. He estat netejant el piso una miqueta aquesta matí que estaba fatal. Us envio algunas fotos.


Buen amics, ja escriuré un altre dia. Petons i abraçadas!!!