¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!

¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!
Viva méxico cabrones!!!!!!

Arxius

4/9/08

DE TORNADA :(

Hola amicssss!!!!

Evidentement havia de ser el primer en escriure. Es que no us poseuuuu!!! Be amics, ja estic de tornada com ja sabeu i molt trist i malenconiós però bé, aviat seré un altre cop amb vosaltres i el Pep (això espero) Jejejeje. M'ha pasat de tot a la meva tornada. Quan vaig arrivar vaig trobar la casa neta perquè la meva mare havia anat amb la noia que treballa a la seva casa per netejar-la. Una cosa bona, tot i que totes les meves coses estavan en altres llocs. Havia d'ordenar. Clar, després de dos mesos sense estar a casa no tenia res a la nevera així que despres de ordenar tot vaig agafar el cotxe per anar a comprar. La bateria estava descarregada. Jejeje. Aixì que vaig trocar al meu amic Carles per que vingués amb les pinces per fer una descarrega de una batéria a l'altre. Bé, aquest dia sense problema. El cotxe anava be, però al dia sigüent no podia engegar-lo aixì que vaig tenir que cambiar-la i també una de les llums que estava fosa.

Per cert, recodeu el curs que anava a fer a distancia? Doncs, ja ho he rebut i era una estafa. Si si com lleguiu. M'han engañat. 100 euros per res perquè el curs inclou moltes coses en valencià i segons el encarregat del curs el valencià i el català es el mateix. Estic molt cabrejat!! De fet els he posat una denuncia. A veure si recoure els diners... Ja veurem, aixì que de moment he baixat uns cursos molt bons del e-mule i faré dictats en la pàgina de la generalitat que hi ha moltes per fer de diferents nivells i si faig alguna redació ja et la pasaré Elenilla per que em la corregueix si no t'importa... Jejeje

Bé, amics ja us contaré més cosetes un altre dia. Us trobo molt a faltar!!! A Barcelona també!! I al Pepppppp!!!! Jajajaja.

Petons i abraçades!!!!!