¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!

¡¡¡ALWAYS ELVIS!!!
Viva méxico cabrones!!!!!!

Arxius

17/6/08

Visca el català!

Jorge! me dejas impresionada!!!

qué maravilla, qué expresión, qué forma de comunicar, qué ortografia, qué, qué qué sé yo!

molt bé, et felicito de veritat. Ets un català de pro. només et falta que visquis aquí a la teva Barcelona que tant t'estima i apa! ja ets càtalà del tot.

Aquest dissabte em presento a opos, estic bastant nerviosa saps?

no tinc moltes il.lusions, hi ha poques places i nomta gent que es presenta amb molta puntuació per mèrits, o sigui, ho tinc una mica cru (crudo, jodido) però no s'ha de perdre les ganes.

tenim ganes de veure't, ja has qeudat amb el teu "xicot" de molins? m'imagino que sí oi?

bé jorgillo, un petó i ens veiem aviat per anar a les platges de Catalonia.

muuuuaaaaaaa!